آخرین اخبار
۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶
فرار بلینکن از ترس موشک‌های حزب‌الله | چهره‌ای که دیگر در امان نیست
بازدید:۶۸۵
صد آنلاین | وزیر امور خارجه آمریکا به پناهگاه فرار کرد ،حمله موشکی حزب‌الله پرواز بلینکن را به تأخیر انداخت!
کد خبر : ۱۲۱۷۲۲

به گزارش صد آنلاین،در یک وضعیت غیرمنتظره و بحرانی، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، مجبور شد به دلیل حمله موشکی حزب‌الله به پناهگاه فرار کند. این حادثه نه تنها نشان‌دهنده تنش‌های فزاینده در منطقه است، بلکه بیانگر چالش‌های دیپلماتیک و امنیتی‌ای است که حتی مقامات عالیرتبه را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 

 

این حادثه در تل آویو رخ داد و با به صدا درآمدن آژیر خطر، بلینکن نتوانست برنامه‌های خود را بدون اختلال ادامه دهد. این موضوع می‌تواند تأثیرات عمیقی بر روابط آمریکا با متحدانش و امنیت منطقه‌ای داشته باشد.

 


«ان‌بی‌سی‌ نیوز» به نقل از یکی از مقامات دولت آمریکا خبر داد که «بلینکن» در تل‌آویو از ترس حمله موشکی حزب‌الله به پناهگاه گریخت و پرواز وی با تأخیر انجام شد. به نقل از الجزیره، یک مقام ارشد دولت آمریکا هم اکنون به «ان بی سی نیوز» خبر داد: یک حمله موشکی آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا را مجبور کرد امروز چهارشنبه پس از به صدا درآمدن آژیر خطر در تل آویو به یک پناهگاه فرار کند.

 


بر اساس اعلام این رسانه، یکی دیگر از مقامات دولت آمریکا به «ان بی سی نیوز» گفت: حمله موشکی که بلینکن را مجبور به رفتن به پناهگاه کرد، توسط حزب الله انجام شد.

 


گزارش این رسانه اضافه می‌کند: به همین دلیل پرواز آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در تل آویو با تأخیر انجام شد.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها